هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Matrex

ذكر
العمل/الترفيه : study
المزاج : cooooooooool

نصيحه ( ممنوع دخول الشباب ) Empty
مُساهمةموضوع: نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )   نصيحه ( ممنوع دخول الشباب ) I_icon_minitimeالثلاثاء 10 يونيو - 22:54

هتقولولى طب انت ايه اللى دخلك لما ( ممنوع دخول الشباب ) السبب بسيط جدا لان أنا اللى كاتب التوبيك ده ........ كلكوا يابنات نفسكوا تعرفوا ولد ( راجل / شهم / بيخاف عليكوا /و ....... ) ........................................... اليكن الاسلوب الماتريكسي لقياس شهامة الرجل ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: 1. أول اما تقابليه قوليله الولد اللى قاعد هناك ده كان عمال يعاكسنى قبل ما تيجى على طول .. طبعا هيرد عليكى بكل برود ( بصراحه عنده حق فيه حد يشوف الجمال ده وميعكسهوش ) طبعا الكلام ده هيفرحك قوى ...................... 2. وانتى ماشيه معاه اعملى نفسك تعبانه وبتموتى ( صداع بقى وللا يغمى عليكى وللا........ انتوا ادرى بقى) طبعا هيكون رد فعله ( هايتصل بالبيت عندك ويقولهم انا فاعل خير .. بنتكم واقعه ف الحته الفولانيه وهيقفل السكه بسرعه ) 3. قوليله انا عطشانه قوى على أساس انه يعزمك على أى حاجه ساقعه حتى لو عصير قصب .... طبعا هيكون معفن كالعاده ويقولك ( فيه كولدير قدام فيه ميه ساقعه و........ ) ............................................................ ((( بس كفايه كده عليكوا وانا مستنى أسمع النتايج وخير ان شاء الله )))
aya

aya

انثى
العمل/الترفيه : طالبة بمعهد خدمة اجتماعية بجاردن سيتى
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )   نصيحه ( ممنوع دخول الشباب ) I_icon_minitimeالأحد 27 يوليو - 21:57

ههههههههههههه حلو اوووووى التوبيك ده ومرسى ليك على النصائح الفظيعة اوى ديه
Matrex

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )   نصيحه ( ممنوع دخول الشباب ) I_icon_minitimeالأربعاء 30 يوليو - 15:15

ماشي ...... هى النصائح دي فعلا فظيعه بس للى يقدر الجميل ...... وميرسي على ردك
maro

maro

انثى
العمل/الترفيه : نزول الجامعة
المزاج : بتحول

مُساهمةموضوع: رد: نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )   نصيحه ( ممنوع دخول الشباب ) I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 16:26

اية النصائح الجامدة دى
ميرسى جدا ليك
eslam

ذكر
العمل/الترفيه : geams
المزاج : elqahwa

مُساهمةموضوع: رد: نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )   نصيحه ( ممنوع دخول الشباب ) I_icon_minitimeالثلاثاء 9 سبتمبر - 17:49

اصل هقولك علي حاجة ياماتركس اصل البنات كلهم طمعين اوووووي ولازم يمشوا مع الواحد
بتحس ان عنيهم في كل حاجة وبيحبوا يحقدوا اوي علي البنات اللي احلي منهم
بصراحة جاااااااااااااااااااااااامد اوي الموضوع دة وكل موضيعك جامدة

Matrex

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )   نصيحه ( ممنوع دخول الشباب ) I_icon_minitimeالجمعة 12 سبتمبر - 0:31

ميرسي ع الردود الجميله دي وانتظروا المفاجأه ان شاء الله بس لما أفوق شويه م اللى أنا فيه ............. بالنسبه ليك يا اسلام : البنت اللى بتشبط ف أي حاجه دي تبقى عيله .... أقولك عاملها على كده ........ بس خلاص

نصيحه ( ممنوع دخول الشباب )
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-