هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ghawey hob

ghawey hob

ذكر
العمل/الترفيه : كرة السلة
المزاج : تهييس

آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة Empty
مُساهمةموضوع: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالخميس 10 أبريل - 2:42

لو سالتك مين هى ارق فتاة فى المنتدى ده هتقلى مين ؟؟؟

فى اختيارات كتيرة فى كل المواضيع و إلا موضوعنا ده هى اكيد واحد بس فتاة جميلة من غير ما نعرفها لكن الحس الرهف دليل على الجمال حتى صورتها ليها معانى كتير نتعرف عليها الاول و لكن قبل ان ابدا اريد ان اهديها شيى اتمنى ان يعبر عن شيى و ارجو ان تقبلها بكل معانيها

آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة Catarinav3

اما الان فنبدا ب -:
---هى؟؟
ارق فتاه على المنتدى - ترد على جميع المواضيع -ردود مناسبة و ظريفة - خفة دم فى الردود - ارق تعبير - لو رشحت لجائزة الملكة على المنتدى اكيد بدون منافس الفائزة ....................>
اسمها آيــــــــــــة و هى بمعنى الكلمة
---السن؟؟
كل ما تكبر تحلى و تزيد احلى و احلى ولكن نقول 18و شوية كسور
تاريخ الميلاد؟؟
28 ابريل 1990 يوم كانه يوم اتخلق مخصوص علشان تولد فية معنى من معانى الحياة الجميلة
---العمل ؟؟
طالبة بمعهد خدمة اجتماعية بجاردن سيتى لكن طالبة غير المعتاد
---نسبة المساهة؟
6.47% من الردود على المنتدى -اكيد فى حاجة غلط- يكفى ان الرد من ايــة
وجهة نظر:

فكرت زى اى واحد فى المنتدى ميعرفش مين اية هو عمل اية فى ياتة علشان ميعرفهاش
و رسمت صورة شعرية فى خيالى بعدما قرات الابيات قال البعض انها مبالغة و لكن قال نزار قبانى واردد معه:
أنا تحت أمطار عطرك
بين الجنوب ، وبين الشمال .
وما بين رائحة البن تجتاحني ...
ورائحة البرتقال .
سلام على شامة في ذراعك
تغفو كحبة هال .
سلام على أي ملقط شعر
نسيتيه تحت الرمال .
سلام على الخد ...
يأخذ في أول الشهر ،
شكل الهلال . !!
ام عن صورتها التى تخيلتها و صورتها التى وضعتها :

هذه صورتها
آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة 88-21

اما هذه صورتى

آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة 240px-Mona_Lisa

و لكن هلى لها تجارب فى الحب ده مش من تخصصنا ده يبقى تطفل لكن قصيدة واحدة اعتقد انها على لسانها عندما تحب الا و هى:
أحبني ..
بوجهي الضاحك ، أو بوجهي الحزين .
في لحظة الهدوء ، أو في لحظة الجنون .
في قلقي .. في غيرتي ..
في غضبي عليك .. في حنيني ..
أحبني ... من أجل حبي وحده .
لا للفراشات التي تطير من خزانتي .
أو للمناديل التي تفوح من حقيبتي ..
أو للعصافير التي تنام في عيوني
أحبني ، من أجل فكري وحده .
لا لامتداد قامتي .. أو لرنين ضحكتي ..
أو شعري الطويل .. والقصير .
أو جسدي المغزول من ضوء ومن حرير ..
أحبني .. شريكة في الرأي والتفكير ..
لا دمية من ورق ..
أو حبةأحبني ..
برغم ما ارتكبته في الحب من أخطاء ..
ولا تؤاخذني ..
إذا غضبت .. أو رفضت ..
أو سبحت عكس الماء ..
ولا تعاتبني ..
إذا أخطأت في كتابة الأفعال والأسماء ..
فإنني , يا سيدي
ما زلت في بداية الأشياء ..
فأنت عغن يميني .
والخوف عن شمالي .
فكيف يا حبيبي سأقط الصحراء ؟؟

و كما قلت وجهة نظر

ده اللى قدرت اعرفه او استخلصة عنها اللى لية راي تانى يا ريت يقولى علشان نعرف امورة المنتدى على حق و دى صورة انا اللى رسمتها فى خيالى و تصادف مع خيال فنان فعبر عنها على اجمل وجة
آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة 5988f205d0

لكن طلب اخير من اية لو قرات الموضوع تقولنا لون عينيها اية يا رب تطلع زى دى

آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة 4215881578ca8

و يا رب اللى يعرف حاجة يقولها علشان نكمل الصورة الحلوة دى للفتاة الرقيقة دى

gladinator5060@yahoo.com
ghawey hob
aya

aya

انثى
العمل/الترفيه : طالبة بمعهد خدمة اجتماعية بجاردن سيتى
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالخميس 10 أبريل - 23:04

اولا احب اقولك شكرا جدا جدا على اهتمامك بيا وشكرا ليك على كلام الجميل اوووى والرقيق ده وفعلا انا مش عارفة القى كلام تانى اقوله علشان اشكرك بيه يساوى او يبقى قد الكلام الجميل اووووووى اللى انت قولته عنى بس حقيقى انا معملتش حاجة جامدة اوى علشان تشكرنى عليها غير ان انا بحب اقدر الشخص اللى قدامى بس مش اكتر يعنى حد حاطت موضوع كويس يبقى لازم يتشكر عليه وعموما انا اشكرك مرة تانية على موضوعك ده واشكر كل اعضاء المنتدى وادعى الله للجميع بالتفوق والخير الدائم وربنا يسعد الجميع واما بالنسبة لسؤالك عن لون عينى فا انا لون عينى اغمق سنة من لون عين البنت اللى فالصورة ديه ومرسى كتير ليك
aya

aya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالخميس 10 أبريل - 23:12

مرسى ليك على الهدية اللى انت اهدتهالى وهدية مقبولة من شخص محترم بس ممكن اسالك سؤال لو سمحت يعنى اشمعن انا اللى كتبت الموضوع عنى يعنى انا مبعملش حاجة غير ان انا برد على مواضعكوا وهى مرة وحدة بس اللى كتبت فيها موضوع واحد فقط يعنى فى ناس كتير بتكتب موضيع كتير اوووى ولا الموضوع ده عن اللى بيردوا بس ومبيكتبوش وعموما مرسى ليك ومهما مقلت من كلام مش هوفى الشكر للكلام الجميل اللى انت قولته عنى
ghawey hob

ghawey hob

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالجمعة 11 أبريل - 2:58

اذيك يا اية عاملة اية على فاكرة انا مش مبالغ خالص ممكن ماكونش اعرفك لكن فجأة فتحت موضوع و لقيت ردك حسيت ان فيكى حاجة غريبة اتشديت ليك على طول - و الله ما باكدب - مش عارف لية زى حبى الاول بالظبط -اوعى تفهمى غلط - اول ما شفتها حبتها من غير ما اعرفها و فضلت احبها اكتر من سنة كاملة من غير ما اعرفها او اشوفها حتى الا كل اسبوع او اسبوعين مرة واحدة و بسرعة من غير هى ما تعرف انى باحبها لحد ما كلمتها و يا ريتنى ما كلمتها حبتها اكتر و هى حبتنى لكن الموضوع زاد عن حده ووصل لابوها فطبعا كل شسىء راح لحالة و فضلت احبها لحد ما بدات انساها لكن للاسف لا مش قادر انساها .
بس لما لقيت الرد مش عارف حسيت نفس الاحساس مع اختلاف اننا مش هنشوف بعض خالص الا عن طريق الموقع فباشكر المنتدى انه خلانى احس الاحساس ده تانى ...
لو ينفع نتعرف تبقى عملتى جميل مش هانساه ليكى و نكون اصدقاء اتمنى انى اكون صديق لبنت رقيقة و حساسة زيك و اميلى مكتوب فوق
و العفو مرة تانية ده مجرد وجهة نظر
maxman

maxman

ذكر
العمل/الترفيه : mobiles&computers
المزاج : very nice

مُساهمةموضوع: رد: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالأحد 13 أبريل - 15:54

على فكره
ايه تستاهل اكتر من كده بكتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

وعايز اقولك حاجه يا ايه

كل كلمه اتقالت كانت بصدق مافيهاش اي نوع من المجامله
لأن احمد صديقي وانا عارفه ما بيحبش يجامل اي بنت
aya

aya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالأحد 13 أبريل - 21:59

عموما مرسى ليكوا انتوا الاثنين وشكرا ليكوا ولذوقوا وانتوا اللى تستهلوا اكتر من كده بكتير لمجهودكوا الجميل اووووووووووى فى المنتدى وموضعكوا الاجمل
bidoo_ma3

bidoo_ma3

ذكر
العمل/الترفيه : songer
المزاج : منفض لدنيا كلها

مُساهمةموضوع: رد: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالأحد 20 أبريل - 13:46

انا عايز اعقم على على حاجتين اول حاجه هى التشرد الأطفالى التشرد الأطفالى ده مش موجود هنا بس ده موجود فى العالم كله عتبه ميدان عادين الديزه ثانى حاجه احب اقول هههههههه لا خلاص مش عايز اقول حاجه بس اصل انا بقالى كتير مابادخلش عالمنتدى ومش فاهم حاجه بس ايه الكلام الجامد ده يابوب ميرسى ليك عالموضوع .. ماحدش يزعل منى انا باهزر هه
ghawey hob

ghawey hob

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة   آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة I_icon_minitimeالخميس 24 أبريل - 0:59

يا باشا الاول شكرا ليك على الرد و يا رب تكون قضيت رحلة حلوة و الكلام الجامد ده مش كلام بس و بعدين انتة كنت عايز تطلع سواق و مكملتش تعليمك و لا اية اوعى تزعل و بعدين هزر براحتك البيت بيتك و المنتدى نايس اوى محدش هيقولك انتة رايح فين ...
الا قولى معاك فلوس المواصلات و لا تاخد الشوال الفاضى يكب على الشوال المليان[size=29][/size]

آيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
صفحة 1 من اصل 1